"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Аршалы кентінің  жас техниктер станциясы " коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Комунальное государственное учреждение « Станция юных техников п.Аршалы, отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинская области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қосымша білім беру бағыттарының бірі ретінде туристік-өлкетану қызметі

24.05.2024

Туризм-өскелең ұрпақты тәрбиелеудің тамаша және тиімді құралы. Лагерьдегі өмір балаларға өзіне-өзі қызмет ету дағдыларын қалыптастырады, жүйелі еңбекке үйретеді, бастама мен төзімділікке тәрбиелейді, табиғаттағы экологиялық дұрыс мінез-құлыққа үйретеді.

 Туризмнің әртүрлі түрлері бойынша жарыстарға қатысу балаларға туристік – спорттық шеберлік дағдыларын арттыруға, жергілікті жерге бағдарлау негіздерін үйренуге және Туристік кедергілер жолағынан өтуде өз күштерін сынап көруге мүмкіндік береді.

      Өлкетану мен туризмнің үйлесуі баланың адам мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуі, салауатты өмір салты дағдылары, туған жерге деген сүйіспеншілік, туристік шеберлік көрсеткіштеріне деген ұмтылыс туралы түсініктерін қалыптастыруға ықпал етеді.

Туризм-бұл қозғалыс белсенділігін арттыру арқылы сауықтыру мүмкіндігі. Жаяу жүру зиянды емес, туризммен айналыспау зиянды, студент медицина, физиология бойынша арнайы білім алады. аурулардың, жарақаттанудың, алғашқы медициналық көмек көрсетудің алдын алу үшін қажетті гигиена, дене белсенділігі кезінде өзін-өзі реттеу әдістері туралы ақпарат. Бірте-бірте оқушының өз денсаулығына құндылық ретінде қатынасы қалыптасады және физикалық өзін-өзі дамытуға оң мотивация дамиды

Белсенді туризм-бұл таза ауадағы спорт, бұл балаларға қызықты, біріктіретін іс беру, дене мен рухты қатайту, достар табу және өз күштеріне деген сенімділік. Белсенді туризмнің барлық түрлері серіктестік сезімін дамытады, олардың денсаулығына ғана емес, айналасындағыларға да қамқорлық жасау қажеттілігін түсінеді. Жорықтар мен экскурсияларға қатысу балалардың ой-өрісін кеңейтеді, оларды Сахалиннің табиғатымен таныстырады, туған өлкеге деген сүйіспеншілікке тәрбиелейді. Кез-келген ауа-райында табиғат арасында бола отырып, оның кейбір құпияларын түсіне отырып, балалар оның жағдайы үшін жауапкершілік сезімін дамытады, тірі және жансыз табиғаттың барлық түрлері мен формаларына ұқыпты қарау қажеттілігін түсінеді, оның белсенді қорғаушысы болу қажеттілігі туындайды. Таза ауада болу, нақты режимді сақтау және үнемі спорттық жаттығулар балаларды физикалық тұрғыдан қатайтады. Жалпы туризм Балаларға береді:

1.    қуанышты тәжірибе (эмоционалдылық);

2.    қызықты, пайдалы ақпарат (танымдық);

3.    денсаулықты нығайту;

4.    физикалық даму;

5.    жарқын әсерлер (қабылдау);

6.    әр түрлі пайдалы дағдылар, дағдылар.

Туристік-өлкетану жұмысының негізгі нысандары

сауықтыру-спорт қызметі (дене шынықтыру жаттығулары; ашық ойындар; шағын жарыстар; үй-жайда және табиғатта жарыстар; туристік және сауықтыру серуендері, жорықтар), сондай-ақ білім алушылардың танымдық-шығармашылық қызметі (әңгімелер, табиғи объектілерді салу; балалардың табиғи материалдардан қолөнер жасау; экскурсиялар.

Туристік-өлкетану қызметінің мақсаттары:

білім беру, дамыту және тәрбиелеу бойынша міндеттерді іске асыру;

негізгі және қосымша білім беруді практикалық қызметпен үйлесімді үйлестіру үшін жағдай жасау, бұл тәжірибеге бағытталған және теориялық білім алу арқылы білім берудің "толықтығына" кепілдік беруге мүмкіндік береді.

Туристік-өлкетану қызметін жүргізу білім алушылар мен зерттеуші мамандар арасындағы әлеуметтік орта мен бірлесіп құру мүмкіндіктерін пайдалану арқылы жеке тұлғаны әлеуметтендіруге бағытталған. Өлкетану олимпиадаларын және жұмыстың көшпелі түрлерін, оның ішінде экспедицияларды, жорықтар мен слеттерді өткізу қосымша білім беру мекемелері мен мектептер арасында тығыз ынтымақтастық үшін жағдай жасауға мүмкіндік береді.

Оқыту әдістері мен нысандарын ескере отырып өлкетану түрлері:

пассивті (оқу және экскурсиялық өлкетану);

белсенді (іздестіру және экспедициялық өлкетану).

Туристік-өлкетану қызметін педагогтар оқу-тәрбие іс-әрекетінің мазмұнды және эмоционалды бай нысаны ретінде қарастырады, Мұнда негізгі компонент ретінде саяхаттар, соның ішінде экспедициялар, экскурсиялар, жорықтар мен серуендер бар. Тәрбиелік әдістерді қолдану экспедицияны, жорықты және экскурсияны маңызды оқиғаға айналдыруға мүмкіндік береді, осылайша білім алушылардың жеке басының өсуін ынталандырады.

Мұндай қызметті жүзеге асыру өскелең ұрпақтың дамуының үйлесімділігін қамтамасыз етуге, қоршаған ортаны зерттеу мен білудің практикалық тәжірибесіне сүйене отырып, оған рухани және адамгершілік құндылықтарды қалыптастыруға көмектеседі.

Просмотров: 959


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст