"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Аршалы кентінің  жас техниктер станциясы " коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Комунальное государственное учреждение « Станция юных техников п.Аршалы, отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинская области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Педагогикалық ұжым мен ата-аналардың өзара іс-қимылы.»

30.03.2023

Қосымша білім беруді ұйымдастыру, білім беру мекемесінің ерекше түрі ретінде, отбасымен жұмысты ұйымдастырудың өзіндік ерекшелігі бар, біртұтас педагогикалық процесте өз оқушыларының отбасылық әлеуметтену ерекшеліктерін ескерудің сабақтастығы принципін толығымен жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Отбасы мен қосымша білім берудің өзара әрекеті мектептегі ата-аналармен қарым-қатынастан өзгеше. Қосымша білім берудегі оқушылар, ата-аналар мен тәрбиешілер арасындағы қарым-қатынас таңдау еркіндігіне негізделген. Бірақ, әдетте, ата-аналардың көпшілігі қосымша білім беру мұғалімдерімен жүйелі түрде қарым-қатынас жасаудың қажеттілігін көрмейді, нәтижесінде баланың отбасымен тиімсіз қарым-қатынас проблемасы анықталады. Ата-аналардың қосымша білім беру жүйесіндегі баланың іс-әрекетіне қатынасы көбінесе парадоксалды болып табылады:

* бір жағынан – ата-аналар баланың "пайдалы іспен"айналысуына мүдделі;

* екінші жағынан, ата-аналардың едәуір бөлігі сабақтар мен тәрбиешіге өте "тұтынушылық қатынасты" көрсетеді.

Ата – аналардың балалар бірлестігі қызметінің мазмұнын, оның баланың дамуындағы маңыздылығын түсінуі де қиын-сабақтар маңызды емес нәрсе ретінде қарастырылады немесе оларды бірден бастапқы кәсіби дайындық ретінде қарастырады.

Бірақ педагогикалық ұжым тарапынан да проблемалар бар:

 мұғалімдер әрдайым педагогикалық өзара әрекеттесу міндеттерін қоя алмайды және балалардың отбасылық әлеуметтенуінің нақты ерекшеліктерін ескере отырып, оларға сәйкес мазмұнды, әдістерді, жұмыс формаларын таңдай алмайды;

 отбасымен ынтымақтастық технологиясы жеткілікті түрде сараланбаған;

 өзара әрекеттесу әдістерін таңдау кезінде мұғалімдер әрқашан нақты отбасылардың мүмкіндіктері мен өмір сүру жағдайларын ескермейді және т. б.

Мұның себептері - отбасылық тәрбиенің ерекшеліктерін жеткіліксіз білу, ата-аналардың педагогикалық мәдениетінің деңгейін, балалардың отбасылық әлеуметтену ерекшеліктерін талдай алмау және сәйкесінше отбасы мүшелері мен балаларға қатысты өз қызметін жобалау.

Бүгінгі таңда қосымша білім беру мекемелерінің мұғалімдері бұрын-соңды болмаған тәжірибе мен оқушылардың отбасыларымен ынтымақтастық мәселелерін түсінуді, осындай жұмыстың ең перспективалы бағыттары мен формаларын анықтауды қажет етеді. Отбасымен одақсыз, ата-аналармен белсенді және мүдделі қарым-қатынас жасамай, берік және нәтижелі байланыс орнатпай, баланың жеке және шығармашылық дамуында жоғары нәтижелерді күту қиын.

Отбасы мен мұғалімдердің өзара әрекеттесу мәселесі өте өзекті, өйткені бүгінде көптеген ата-аналар баланы тәрбиелеуден жалтарып, бұл миссияны мұғалімдерге жүктейді. Сондықтан мұғалімдердің кәсіби қызметінің ажырамас бөлігі олардың отбасымен өзара әрекеттесуінің тиімділігін арттыру бойынша жүйелі жұмыс болуы өте маңызды.

Ата-аналармен жұмыстың негізгі мақсаты: біртұтас гуманитарлық, мейірімді тәрбие ортасын құруға ықпал ететін мұғалімдер мен ата-аналар арасындағы ынтымақтастық қатынастарын дамыту.

Ата - аналармен ынтымақтастық міндеттері:

 Ата-аналардың педагогикалық қолдау қажеттіліктерін анықтау.

 Оқушылардың отбасыларымен серіктестік орнату.

 Толыққанды даму мен тәрбие үшін күш-жігерді біріктіру.

 Өзара іс-қимыл мен ынтымақтастықтың тиімді түрлерін таңдау.

 Мүдделер қауымдастығының атмосферасын құру, эмоционалды қолдау.

Ата-аналардың тәрбиелік дағдыларын белсендіру және байыту.

 

Педагогикалық ұжым отбасымен өзара әрекеттесу кезінде келесі функцияларды орындауға шақырылады:

- Тәрбиелік-дамытушылық-оқу-тәрбие процесіне белсенді қатысу үшін ата-аналарды тарту;

- Ағартушылық-балалар мен жасөспірімдерге қоғамдық және оқу дағдыларын игеру процесінде тиімді әсер ету әдістерін бірлесіп психологиялық-педагогикалық іздеу.

- Коммуникативті-отбасылық өмірді эмоционалды әсерлермен, оқушылар мен ата-аналардың өзара әрекеттесу мәдениетінің тәжірибесімен байыту.

- Күзет-сауықтыру – оқушылардың мағыналы және қауіпсіз дамуы үшін жағдай жасау, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру.

Отбасымен жұмыс формалары:

1.         Психологиялық-педагогикалық диагностика:

- ата-аналарға сауалнама жүргізу (педагогикалық мәдениет деңгейін және ата-аналардың бала тәрбиесіне қатысу дәрежесін анықтау; қосымша білім беру қызметтеріне әлеуметтік тапсырыс; қосымша білім беру сапасына қанағаттану дәрежесі);

- оқушылардың тәрбие деңгейін диагностикалау.

Мониторингтік зерттеулердің нәтижелерін талдау мекемедегі білім беру процесін түзетуге мүмкіндік береді.

2. Ата-аналардың білім беру процесіне қатысуы:

- ата-аналар жиналысы;

- оқу сабақтарына қатысу;

- мерекелерге дайындық, кәдесыйлар мен сыйлықтар дайындау бойынша оқушылармен және ата-аналармен шеберханалар, шығармашылық шеберханалар;

- конкурстарға, көрмелерге қатысу.

3. Ата-аналардың қатысуымен демалыс қызметі:

- Ашық есік күндері-үйірмелердің тұсаукесері;

- Тақырыптық мерекелік іс-шаралар;

- Спорттық мерекелер, жорықтар.

 

.

4. Ата-аналарға психологиялық-педагогикалық білім беру:

- баспа өнімдерін тарату;

- ақпараттық стендтер, шығармашылық және тақырыптық көрмелер, фотокөрмелер;

 

Күтілетін нәтижелер

 

 Отбасында проблемалық жағдайлар туындаған кезде ата-аналарға практикалық көмек көрсету.

 Ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру.

 Балаларды жауапты тәрбиелеу үшін ата-аналардың ұстанымын өзгерту.

 Ата - аналар-оқу-тәрбие процесінде белсенді көмекшілер, балалар дамуының қызметкерлері мен бірлескен авторлары.

 Ата-аналар баланың өміріндегі қосымша білімнің маңыздылығын бағалайды.

 Бірлескен іс-шараларға, ата-аналар жиналыстарына қатысатын ата-аналар санының өсуі.

 Проблемалы отбасылар санының азаюы.

 Педагогтердің кәсіби шеберлік деңгейін арттыру, оқушылардың отбасыларымен өзара іс-қимыл бойынша оң, нәтижелі жұмыс тәжірибе

Просмотров: 4301


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст