"Ақмола облысы білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Аршалы кентінің  жас техниктер станциясы " коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Комунальное государственное учреждение « Станция юных техников п.Аршалы, отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинская области"

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ақпараттық технологияларды қолдану авиамодельдық үйірме"

03.03.2022

Қосымша білім беру мекемелерінің тәжірибесі өнімді оқыту жастарды өзгеріп жатқан әлемге дайындауға мүмкіндік беретіндігін көрсетеді. Білім беру-бұл жеке тұлғаны қалыптастыру процесі. Егер баланың жанында ол сияқты ойлайтын адамдар болса, онда әлеуметтік нормаларға бейімделу процесі ауыртпалықсыз жүреді. Бұл тұрғыда қызығушылықтар бойынша бірлестіктерде оқыту анағұрлым айқын және тиімді, өйткені бала ол үшін бәрі уақытында және байыпты жасалатынын көреді. Шын мәнінде, бұл көмек педагогикалық қолдау, баламен бірге өзінің жеке мүдделерін, мақсаттарын, мүмкіндіктері мен кедергілерді жеңу жолдарын анықтау процесі болып табылады, бұл оның оқуда, өзін-өзі тәрбиелеуде, қарым-қатынаста және салауатты өмір салтында қажетті нәтижелерге жетуіне жол бермейді. Сондықтан қосымша білім беру мекемелерінде оқушылардың шығармашылықпен айналысуға деген тұрақты қызығушылығын қалыптастыруға ықпал ететін жағдай жасау өте маңызды.

Нарықты заманауи ойындар мен ойыншықтармен көшкін тәрізді толтыру балалардың техникалық әуесқойлық іс-әрекеттерімен айналысу мотивінің бұрын-соңды ойнаған рөлінің жоғалуына әкелді: "оны жасау үшін", бұл балалардың техникалық бағыттағы бірлестіктерден кетуіне әкелді. Балалардың шығармашылықпен айналысуға деген қызығушылығының төмендеуіне жеке компьютерлердің кеңінен енгізілуі, тұрмыстық техниканың функциясының күрт кеңеюі де әсер етті.

Дегенмен, оң фактор бар. Жаңа технологиялардың дамуы, Микроэлектрониканың кеңінен енгізілуі жаңалыққа үміткер / ең болмағанда субъективті / жеке конструкторлық әзірлемелердің Елеулі бастапқы деңгейін белгілейді.

Жоғарыда айтылғандардың аясында балаларды сабақтан тыс танымдық іс-әрекетке ынталандыру құралы ретінде әуе модельдеу үйірмесінде сабақтарды ұйымдастыру жүйесін іздеу қажеттілігі айқын болады.

Авиамоделизм-бұл дағдыларды, теориялық білім мен тәжірибені қолдануға және дамытуға мүмкіндік беретін спорт пен техникалық шығармашылықтың синтезі

Модельдердің негізгі түрлері :

1.         Еркін ұшатын модельдер (Планерлер, қозғалтқышы бар Таймерлік модельдер, резиномоторлық)

2.         Кордтық модельдер ( әуе шайқасы, пилотаждау, көшірмелер, жылдамдық, жарыс)

3.         Радиобасқарылатын (пилотаждық, планер, электр қозғалтқышы бар, көшірмелері әуе ұрысы.)

 

    Компьютерлік ойын индустриясы компьютерлік технологияны тез дамыта отырып, өзінің басымдықтарын белгілейді: жастардың қазіргі буыны компьютерлік ойындарды қуып жету мүмкіндігі кез-келген білім саласындағы құзыреттілігін тереңдетуге деген ұмтылыстан гөрі жоғары. Сірә, бұл құбылыс "өсу ауруларына" қатысты, бірақ оны ескермеу мүмкін емес.

Көбінесе мұғалімдер оқушылардың компьютерлік техниканы игеру мәселелерінде олардан әлдеқайда сауатты екенін түсінетін жағдайлар туындайды. Шамасы, балалардың компьютерлік ойындарға, жалпы компьютерге деген қызығушылығын қосымша білім берудегі үйірмелердің қызметін ұйымдастыруда біріктіруші бастама ретінде қолданған жөн.

 

    Біздің авиамодельный үйірме бар үлкен және ұзақ тарихы пайда болды, ол сонау 1973, мен қазіргі басшысы оқыған кезде 7-сыныпта. Содан кейін біз арнайы әдебиеттерді қолдандық, олар авиация және авиамоделизм туралы кітаптар, Модельдік конструктор журналдары, Жас техник, жастар техникасы және басқалар. Журналдың жаңа нөмірін қалай күтетініңіз есімде.

Енді Ақпараттық технологиялар электронды кітаптар мен журналдарды пайдалануға мүмкіндік беретін тағы бір нәрсе. Интернетте заманауи модельдеу әдебиеттерін де, өткен ғасырдың 30-жылдарында жазылған сайттарды да жүктеуге болатын көптеген сайттар бар.

Қазіргі заманғы техникалық шығармашылық ақпараттық технологияларға тікелей байланысты, бұл ұшатын модельдерді жасау үшін алдыңғы қатарлы технологияларды зерттеу. Оқушылардың модельдеуге деген қызығушылығы компьютерлік техникасыз өмір сүре алмайды. Қазіргі студент өткен ғасырдың оқушысынан түбегейлі ерекшеленеді. Егер бұрын студент әлемдік ақпаратқа шектеулі қол жеткізе отырып, оны тек әдебиеттерден және оған қатысқан іс-шаралардан, техникалық шығармашылық көрмелерінен, жарыстардан алса, енді оны интернетте қалағаныңызша жинап, модель дизайнын жариялауға болады. Мұндай ақпараттық сайттың мысалы RS-AVIATION.RU, RC-SHOP.KZ, AVIAMODELKA.RU және басқалар.

Тәжірибе көрсеткендей, модельдерді жобалаудың дәстүрлі дизайн технологиясымен қатар, модельдің жұмыс сызбасын қағазға салу, ұшақ қанатының профильдерін есептеу, жұмыс үлгілерін жасау, компьютерлік бағдарламалар қолданылады, оқушылардың модельдеуге деген қызығушылығы күрт артады. Бұл үйірмелердегі оқушылардың толымдылығына да әсер етеді.

Авиамоделизмге арналған заманауи компьютерлік бағдарламалар көп жазылған, олар мақсатына байланысты топтарға бөлінеді:

 

1.         Дизайн бағдарламалары: түйіндер мен бөлшектерді жобалау және есептеу үшін қолданылады. ( Motocals, Profil 22, DELTACAD, RSCADV221 және басқалар)

2.         Ұшақ модельдерін басқаруды үйретуге арналған тренажерлер бағдарламалары. (FMS2, KEITH т.б.)

3.         Сызбаларды оқуға және басып шығаруға арналған бағдарламалар (CorelDrow, Adobe Photoshop, Аdobe Reader және т.б.).)

 

Осылайша, оқытудың қорытынды деңгейінде студенттер жұмысының тұтас тізбегі қалыптасады - сызбаны таңдаудан бастап, оны компьютерлік әзірлеуден бастап дайын ұшақтың ұшуын басқару дағдыларын дамытуға дейін.

Жол бойында тағы бір жұмыс жүргізілді: модельдерді құру процесінде балалар шығармашылық жобаны жобалаумен оқу және зерттеу дағдыларын игереді.

 

Тренажермен жұмыс кезінде жасөспірімдердің үйірмеде мамандануын және кәсіби бағдарлануын таңдау мүмкіндігі бар: бұл болашақ ұшқыш немесе механик.

Әрине, бәрі де біз қалағандай тегіс емес, шеберханалардың техникалық жабдықталуы заманауи талаптарға жауап бермейді, заманауи ұшатын модельдерді құру процесі ұзақ және көп шыдамдылықты қажет етеді. Әр түрлі бөлшектерді тезірек және сапалы жасау үшін әр түрлі микростанциялық CNC жабдықтары Компьютерлік техникаға арналған перифериялық құрылғылар бар.

 

Қазіргі авиамоделизмдегі нақты серпіліс радиомен басқарылатын модельдерді басқару жүйелері болды. Бұрын модельді ықшам және жеңіл етуге мүмкіндік бермейтін аналогтық жүйелер қолданылған. Микропроцессорлық техниканың пайда болуымен таратушы және қабылдаушы құрылғылар ықшам және көп арналы болды.

Жылжымалы модельдерді қашықтан басқару Адам мен модельдің өзара әрекеттесуіне негізделген. Ұшқыш модельдің кеңістіктегі орнын және оның жылдамдығын көреді. Қашықтан басқару құралының көмегімен ол руль дөңгелектерін бұратын немесе қозғалтқыштарды басқаратын модельдің атқарушы құрылғыларына командалар береді, осылайша ұшқыш модельдің позициясы мен бағытын өз қалауына сәйкес өзгертеді. Командаларды ұшқыштан модельге беру көбінесе радиоарна арқылы жүзеге асырылады. Ерекшелік тек радиода инфрақызыл сәуле қолданылатын жабық модельдер үшін ғана кездеседі, сонымен қатар ультрадыбысты су асты аппараттарын басқару үшін өте сирек қолданылады.

Радио басқару аппаратурасы ұшқышта орналасқан таратқыштан және қабылдағыш пен жетек механизмдерінің моделіне орналастырылған таратқыштан тұрады.

Ұшқыштың саусақтары әсер ететін басқару органдарының дизайнына сәйкес таратқыштар джойстик және тапанша түріне бөлінеді. Біріншіден, әдетте, екі екі ерекше джойстик орнатылған. Мұндай таратқыштар ұшатын модельдерді басқару үшін қолданылады. Джойстик таратқыштарында тұтқада бейтарап күйге түскеннен кейін оны қайтаратын серіппелер бар. Әдетте, джойстиктің бір бағыты тартқыш қозғалтқышты басқару үшін қолданылады.

            Таратқыштың негізгі функциялары:

            кесу

            тұтқалардың сезімталдығын реттеу

            кері арналар

            рульдік машиналардың шығындарын шектеу

            араластыру

            басқа функциялар

 

Компьютерлік жабдық олардағы барлық параметрлерді бағдарламаланатын телефондардағыдай түймелер мен дисплейлердің көмегімен бағдарламалауға болатындығымен сипатталады. Мұнда қызметтер теңіз болуы мүмкін. Негізгі айта кетерлігі, келесі:

1.         Бірнеше модельде жадтың болуы. Өте ыңғайлы нәрсе. Таратқышты басқа модельмен қолдануды шешкен кезде қайта орнатпау үшін араластырғыштардың, реверсиялардың және шығындардың барлық параметрлерін есте сақтауға болады.

2.         Триммерлердің мәндерін есте сақтау. Өте ыңғайлы функция. Тасымалдау кезінде қайшылар кездейсоқ құлап кетеді деп алаңдамайсыз және олардың жағдайын еске түсіруге тура келеді. Модельді іске қоспас бұрын, қайшылардың "ортасында"орнатылғанын тексеру жеткілікті болады.

3.         Көптеген кіріктірілген араластырғыштар мен жұмыс режимдерінің қосқыштары күрделі модельдерде әртүрлі функцияларды жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

4.         Дисплейдің болуы жабдықты орнатуды айтарлықтай жеңілдетеді.

Көптеген компьютерлік таратқыштарда кірістірілген жадты кеңейтуге мүмкіндік беретін, сонымен қатар модель параметрлерін бір таратқыштан екіншісіне оңай ауыстыруға мүмкіндік беретін ауыстырылатын жад параметрлері модульдері бар. Бірқатар модельдер таратқыштың ішіндегі арнайы тақтаны ауыстыру арқылы басқару бағдарламасын өзгертуді қарастырады. Бұл жағдайда сіз мәзірдің кеңес тілін ғана емес, сонымен қатар таратқышқа жаңа мүмкіндіктері бар жаңа бағдарламалық жасақтаманы орната аласыз.

 

Просмотров: 292


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст